Tjoo bloggen hoppas att alla läsare har haft en underbar påsk!!<33

Heej=D Idag har vi haft gäster dom åt lunch med oss. Efter vi åt bada jag Jenna och Ella i Jennas pool det var jätte kul!!:D sen när alla gäster hade gått hem gick Jenna och ut med hennes hundar coco och brownie när vi kom hem såg vi på en film den hette footloose den va skit bra!!:D nu ska jag snart gå och lägga mig för att kl 12.30 ska jag åka till flygplatsen ;( det har varit en jätte rolig semester:D men det ska bli skönt och komma hem igen:) jag kommer att lagga ut några bilder från Spanien imon när jag kommer hem:)<33 natti!<3333333333



Kommentarer
Din Babe !!

Heej Jossan hopas att du haft en underbar semester! Hopas att vi ses på påsklovet! Många kramar din Babe !!!

2012-04-09 @ 09:19:28
Jossan<3

Tack jag har haft en jätte bra semester:) btw vem är du?

2012-04-10 @ 22:16:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0