Heej igen!<3

Heej igen bloggen nu e det den som ni har längtat efter! Det e jag Jessi igen.
Jag har haft ett litet blogg uppehåll som ni nog har förstått. Förlåt att jag inte sa något!;( Hoppas att ni förlåter mig! Men som sagt bar jag la bloggen i Jossans händer ett tag. Det värkade ju gå bra men jag saknade er. Så nu får ni stå ut med mig! Hahahaha!

Ja idag har varit en ganska bra dag.
Det har varit chill lektioner och mycket raster! Ja först bytte vi platser. Jag sitter bredvid världens bästa Sofie. Sedan läste Hans ur "Koraline". (vet inte hur det stavas) Den e ganska långtråkig och det händer nästan inget.;( Sedanhade vi engelska. Bläääääää........
Efter rasten så hade vi bild! Jippi!!!
Det var kul vi skulle måla ett fantasi djur. Hahahah jag målade en fågel med lejon tassar, krokodil mun och krona! Han blev as söt! Hahaha. Har tyvärr ingen bild så jag får ta en nästa vecka så att ni får se! Vi hade idrott också. Det var skit kul. Vi hade spökboll. Mitt lag vann alla gånger! Vi ägde ut de andra! Nä men dom kämpade på bra. Dom hade bara inte turen på sin sida!
Efter skolan så hade vi träning. Det gick bra. Det var en rolig träning!

Nu har jag inget mer att säga så säger god natt i förskott! Hahahaha!
Natti alla kära läsare!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0